Crossträning och sjukling



Nu är det ett tag sen jag skrev igen. Var och körde cross på jämmerdalen förra onsdagen. Riktigt kul var det och superfint väder. Denna sommar har i största del bestått av tävlingar och träningar i fultväder och en massa leråkning. Så äntligen fick man lite "finåkning" i fin vädret!:) Det ända som inte kändes bra var mitt spökande knä. I innerkurvorna när jag stötte i kändes det inte bra. Men efter att jag provade ett annat bättre knäskydd kändes det mycket bättre. Var som sagt jättekul att köra!

Har fått mitt knä ompysslat och omplåstrat några gånger så det känns myyyycket bättre än va det har gjort. Känns riktigt bra att det går åt rätt håll.

Blev tyvärr inget träningsläger för min del förra helgen. Dagen efter cross träningen blev jag vrålförkyld igen!:S Och är/har varit det sen dess, hoppas verkligen jag hinner bli hyffsat bra till i helgen eftersom det är sista DSM-tävlingen på lördag i Avesta. Tänkte även köra Visentjakten på söndagen som är på samma bana som tävlingen på lördag. Måste bli mycket hojåkning nu innan Ränneslätt, GGN och slutligen Novemberkåsan. I DSM tabellen ligger jag på en delad 3e plats tillsammans med Sanna Bergman. Håller på och laddar för fullt och fixar hojen innan helgen. Måste byta koppling också. Pappa testade hojen igår och upptäckte att kopplingen slirade som bara den, igen... Hur länge har jag åkte såhär den här gången. Det är väl ändå någonting jag borde lärt mig vid det här laget. Hur som helst så ska bli riktigt kul att köra i helgen, tycker verkligen om den banan! Så i helgen ska det gaaasas!:)



Här kommer lite bilder från körningen på jämmerdalen:














Kommentarer
Postat av: Cecilia Larberg

Härligt att du fick lite skön körining på crossbanan. Själv har jag haft tre underbara träningar på rad. Kör ju tvärr knappt en gång varannan vecka men jag tar ju de tillfällen jag får:-) Igår körde jag teknikbanan och crossbanan. Det går inte fort men det är äntligen väldigt roligt!

Kram!

2009-09-17 @ 15:17:35
URL: http://ktmcicci.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0