Sen uppdatering, Ränneslätt.

Den 17 oktober gick Ränneslättsloppet för bl a oss damer/tjejer. Starten gick vid lunch tid för oss. När man står där på startrakan och inväntar starttecken är pulsen uppe i 1000 tror jag. Starten gick, och jag låg 3a i första och andra svängen men därefter körde jag om och tog ledningen. Ledningen höll jag några minuter, men tvär stumnade i underarmarna och Camilla M körde om mig. Både jag och Camilla låg sen och kravlade i den "kända" stenbacken på första varvet. Tävlingen rullade därefter på, med inga större konstigheter förutom krampen som höll i sig.

Jag körde tillslut in på en 4e plats efter Camilla M som vann, Tina T som blev 2a och Sanna B som blev 3a. Tävlingen och banan var riktigt fin och rolig.

Grattis till er på pallen!:) 

Klicka på länken nedan för att se alla starter, Damklassens start kommer efter 2,59 min.
http://www.youtube.com/watch?v=n9pmq70cNj0

Nu är det bara att ta nya tag, för i helgen är Gotland Grand National. Jag, pappa och min syster åker över till Gotland på tordag. Ser verkligen fram emot detta. Tränar, laddar och förbereder för fullt!:)

Kan även berätta att jag fått en ny sponsor, Må Bättre i Falun, ett superbra träningsställe!:)

Kommentarer
Postat av: jerry

ska du vara med i år åkså på ränneslttsloppet sandra

2010-07-08 @ 13:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0