Cross KM på Jämmerdalen

Ja, det var tänkt att jag skulle köra cross KM på Jämmerdalen förra helgen. Men hann inte mer än ett varv på träningen innan förens framhjulet slog undan och jag gick ikull ganska rejält... Skrapade upp hela ena underarmen och fick en rejäl "lårkaka" fast på underarmen, lillfingret är blått men helt och har två stora blåmärken på båda knäna. Banan var väldigt hal och isig på sina ställen vilket inte alls var bra att köra på med sommardäck. Det var tydligen många som gjorde illa sig denna dag. Jag hann iallafall ut och skita ner hojen en sväng, men någon tävling blev det inte för min del. Åkte hem och la is på armen. Inget är trasigt men blåslagen blev jag, men det är sånt som händer.

Just nu håller jag på att laddar och packar för fullt inför Ränneslättsloppet i helgen, vilket ska bli superkul!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0