Gotland Grand National 2009

Hej!

GGN blev inte riktigt som jag hade tänkt mig i år. Banan var superfin. Tyvärr började kopplingen slira under andra varvet... Så på mitt tredje varv kom jag ingen vart alls och fick därefter lov att gå tillbaka till depån med hojen. Kändes riktigt surt för jag låg jättebra redan från början och kände mig riktigt pigg och laddad. Men tyvärr hände detta. Bara att ta nya tag till nästa år och försöka lära mig att låta bli att vara på kopplingen så ofta, har ju gått några kopplingar på sistone...

Grattis iallafall till Vanja som vann Dam-klassen!!! Riktigt bra kört!:)


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är riktigt sugen på att prova på cross! Jag ska göra det i vår med en kompis, det blir nog jämmerdalen då! :)

2010-01-16 @ 15:49:51
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Favorit film?

Ha en bra dag

2010-01-16 @ 16:02:30
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Maria

Fin blogg! :) Lycka till nu 2010 ! :)

2010-02-02 @ 14:40:07
URL: http://mxmaria.blogg.se/
Postat av: Sofia Nyström

Hej!

Det var länge sen hittade ingen gästbok att skriva i så jag kastar in det här :) Ser du flyttat till ö-vik och tränar i Domsjö. Jag bodde i domsjö i 4 år, ö-vik är en fin stad, synd jag inte tänkte på dig i sommar för jag var till ö-vik då :( Hoppa det är bra annars. Hälsa mor och far din

Kram

2011-08-24 @ 11:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0