Gävle-Dala Sommarcup i Falun

Halloj!

Igår gick sommarcupen i Falun. Jag kände mig riktigt åksugen, så det skulle bli kul. Dessutom sa folk att banan var riktigt fin. Starten gick och allt flöt på hela tiden och banan var rolig, dock var den en aning hal och man fick x antal kast på de hala stenarna. Vann tjejklassen och körde fortare än ett gäng killar/män/gubbar :) Det som inte kändes bra var mitt knä som jag gjorde illa i Njurunda. Högg till varje gång jag satte ner foten eller tog i mot mig i backen. Hoppas det går över snart bara... Nog om det.

Idag åker vi ner till Östhammar, ska köra näst sista DSM-tävlingen där i morgon. Ska bli riktigt kul. Är laddad som tusan! Är denna gång en Typ 1 tävling. Ligger just nu på delad 3e plats i tabellen så nu gäller det att hålla i gasen!

Berättar hur det gick efter tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0