DSM/USM i Åsätra


Hejsan!

Här kommer en rapport från en inte allt för glad tjej.



Tävlingen i lördags hade jag verkligen sett fram emot, men gick inte alls så bra som jag hade hoppats på. Vi skulle köra 5 varv. De första varven gick ganska bra, låg och fightades om 3e platsen. Men sen vände det. Blev som att vända på en hand. Hittade inget flyt alls och ramlade Hela tiden. Orken fanns där men det gick verkligen inte att köra. Självförtroendet sjönk men jag försökte tänka positivt och bara kämpa på. Tog mig i mål på en 9e plats, vilket jag inte alls är nöjd med.


Jag hade helt enkelt inte alls en bra dag. Även motgångar måste man ha. Nu har jag haft det så det räcker känner jag så nu är det bara för mig att ladda om för nästa tävling som är i Söderhamn nu på torsdag, en riktigt rolig bana. Därefter ska jag köra Njurunda SM som går i helgen och håller på i två dagar. Ser detta som en riktig utmaning, men det ska bli kul!


Grattis till Jessica Jönsson som kom 1a, Jessica Malcomsson 2a och Paulina Andersson 3a på tävlingen i Åsätra.


Nu ska jag ladda om batterierna inför kommande tävlingar och framför allt till nästa DSM-tävling som går i Östhammar den 22 denna månad.


Mvh Sandra

Kommentarer
Postat av: Cecilia Larberg

Vet hur det känns när inget går som det ska.. Gör det för det mesta för mig... :-(

Men det kommer kännas super bra nästa gång du ska tävla! Helt säkert. Då kommer det gå kanon bra ska du se!

Kram!

2009-08-03 @ 14:19:01
URL: http://ktmcicci.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0